19.07.2017 by Rudolf Hasák

Vaříte rýži do té doby, dokud nevpije všechnu vodu? Ohrožujete tím své zdraví!

rýže, jed, zdraví, příloha, fitness, pozor

Rýže je jedna z nejlepších příloh k masu celkově vůbec. Není kalorická, hodí se k jakémukoliv druhu masa a hlavně má vysoký obsah komplexních sacharidu, což upřednostní všichni sportovci a ženy, které chtějí zhubnout.

Vědecký výzkum na Královské univerzitě v Belfastu prokázal, že při konzumaci a dokonce i vaření rýže, přichází člověk do styku s nebezpečným množstvím arsenu. Je to jed, který je v rýži už v období hnojení rostliny.

Arsen se z rýže uvolňuje a po přecedění jednoduše odteče odpadem. Bohužel hodně lidí nedá do hrnce dostatek vody a rýži vaří, dokud tam nějaká ještě voda je.

Tento způsob způsobí to, že rýže veškerý arsen s vodou vpije a ten již zůstane uvnitř.

Pokud byste chtěli nejšetrnější způsob vaření rýže, nechte ji namočenou přes noc a druhý den ji pro jistotu ještě párkrát propláchněte.

Při vaření rýže opět dávejte pozor, aby zrníčka nevypila veškerou vodu (vody by mělo být 5x více). Po uvaření znova rýži propláchněte.

Ano, zabere vám příprava delší dobu, ale vaše tělo nebude přijímat tolik škodlivých látek, které jsou ve větším množství dokonce smrtící.

Máte podezření, že vaší blízcí dělají stejnou chybu? Sdílejte článek...


Zdroj: sdilejte.to

Komentáře