AQUAGIRL z Kanady je trojnásobnou babičkou! Prozřadíme vám lék na bicáky

Co si představujete pod slovy babička? Milou starou paní se šedinami a v brýlích, která drží pekáč buchet a s úsměvem vás zve, abyste se u ní posadili a povyprávěli, co nového v tom velkoměstě?

No tak to rozhodně 48 letá Robin Hills není a pekáč buchet stoprocentně také nepeče.

Babička Robin totiž chodí do posilovny 6 dní v týdnu a při své téměř 90kg váze připomíná spíš Vina Diesla před 20 lety, když byl o něm ještě v showbusinessu zájem.



Seznamte se s Robin. Osoba ženského pohlaví, která nám připomíná více postavou Aquamana.

Začalo to ještě na škole, kde jak říká, byla nesebevědomá a stydlivá. Jako modelka nevypadala a ke sportu neměla vztah, tak začala chodit do posilovny. Při pohledu na ní, sebevědomí teď klesá nám!

Tahle profesionální bodybuilderka tráví ve fitku mnoho času, navíc aby si svaly udržela, musí zkonzumovat mnoho jídla a to především masa a komplexních sacharidů.

Pokud byste chtěli mít biceps jako ona, musíme Vás zklamat. Ženy i když budou cvičit, jíst nadměrný počet bílkovin, zřejmě se nikdy nepřiblíží něčemu takovému. Alespoň ne bez chemický zakázaných látek, které ničí zdraví. Její játra a ledviny jí brzy poděkují.

Takové masy svalů nerostou z vody! Tvrdý trénink u kterého potí krev je zde na místě a málokdo je schopen vydržet i drastické diety, které k tomuto životnímu stylu patří.


Robin je matkou 2 dcer a zároveň taky babičkou třem vnučkám. Každopádně jak takový trénink v životě drsné babičky vypadá, se můžete mrknout níže.


O tom, zde své tělo vybudovala jen z jídla, zde nemusíte polemizovat. Nicméně pánové, ruku na srdce! Kdo byste chtěl něco takového doma? ?? A nyní nemyslíme na domácí práce, které by Robin odvedla za 3 chlapy... :D

Pokud toto čtou nějaké ženy v přechodu a chtěli by shodit pneu kolem břicha a dvě brady, máme pro vás lék k obezitě.

  • Pusťte si video na youtube s nějaký programem na hubnutí. Např. P90x
  • Je to cvičení doma! Pravidelně cvičte několikrát dní v týdnu 10-30 minut s vlastní vahou.
  • Změňte stravu! Více pijte. Jezte pravidelně 5-6 jídel denně bohaté na bílkoviny s oblohou zeleniny. Omezte cukr! Chléb se šunkou / Ovesné vločky s oříšky / Míchaná vajíčka s rajčátky/ Ryba s bramborem / Kuře s rýží / Hovězí plátek se zeleninou
  • První výsledky přijdou brzy! Budete-li se cítit posunout level, kupte si permanentku se službou fitness instruktora.
  • Je to jednoduché... mnoho věcí se dočtete na internetu! Rozhodně si nekupujte ale spalovače tuků ani zakázané látky přestože by vám je fitness instruktor nabízel.


loading...